Thursday 18 April 2013

Anggun Serina adalah pemakanan kesihatan yang sempurna bagi wanita. Ianya menjaga dari luaran sehingga dalaman wanita. Ianya dapat mengatasi masalah luaran kulit contohnya kulit berjerawat, jeragat, hitam bawah mata sehingga masalah dalaman wanita seperti kitaran haid yang tidak teratur,  payudara yang kendur dan lain- lain masalah wanita. Dengan pengambilan Anggun Serina setiap hari juga dapat mencerahkan kulit dan membuatkan seseorang lebih bertenaga. Kandungan Anggun Serina adalah seperti berikut :

 1) GLUTHATHIONE - ianya bertindak sebagai ibu kepada segala anti-oksidan dan sangat berkuasa untuk menyingkirkan segala toksin yang terdapat dalam hati. Ianya juga bertindak sebagai agen pemutih yang mampu membuatkan kulit kelihatan cantik, putih, gebu dan berseri-seri. GLUTHATHIONE juga menjadi agen penyingkir  radikal bebas dan meningkatkan sistem imunisasi tubuh.

2) PUERARIA MIRIFICA - mempunyai kesan seperti estrogen yang sangat hebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti--penuaan. PUERARIA MIRIFICA juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta pengajalan payudara.

Phytoestrogen memberikan kesan positif dalam simptom menopaus dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon Phytoestrogen memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arah pembesaran payudara. Phytoestrogen memaksimumkan  pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu payudara. Hasilnya payudara bertambah besar, anjal dan mantap.

3) KACIP FATIMAH - herba turun-menurun yang mempunyai khasiat semulajadi untuk menguatkan dan mengetatkan dinding vagina.  Ianya juga mampu meningkatkan libido dan tenaga semasa hubungan intim. Menghilangkan kesakitan dan kekejangan semasa haid. Ianya juga dapat menstabilkan flora vagin seperti jangkitan kuman dan masalah keputihan.

4) ISOFLAVONES SOYA - bertindak sebagai agen anti kanser terutamanya kanser payudara dan kanser sivik yang menjadi pembunuh wanita No. 1 di dunia dengan menstabilkan metabolism hormon seksual wanita. ISOFLAVONES  SOYA juga mampu menstabilkan kitaran haid yang semourna.

5) BIJI ANGGUR - mengandungi resveratrol yang sangat terkenal sebagai agen menghalang  ketumbuhan sel kanser dan ianya juga dapat membantu meningkatkan sistem imunsisasi. Biji anggur juga diuji secara klinikal dan didapati mampu menurunkan tahap kolestrol dan menghalang pembentukkan plak dalam saluran jantung.

6) ISOMALTULOSA - sejenis gula glisemik rendah yang mampu memberikan tenga yang berterusan. Sesuai untuk pesakit kencing manis dan membantu meningkatkan kadar pembakaran lemak  didalam tubuh badan.

7)  COLAGEN - membantu menguatkan ligamen struktur dan keanjalan kulit  ianya membantu membuatkan kulit kelihatan lebih muda dan sihat.

8) MANJAKANI - bebola getah yang dihasilkan oleh Pokok Oak. Digunakan oleh wanita selepas bersalin untuk menguatkan kemutan dan keanjalan dinding vagina. Ianya dikenali di India dengan nama Majuphal.

Untuk keterangan lanjut mengenai produk atau jika anda berminat untuk menjadi pengedar, sila hubungi Hafisah 0126864641 @ Hamiza 0126805434. Bagi yang tinggal di Kota Bahru dan kawasan-kawasan yang berdekatan boleh hubungi Liza 0169214427. 
 
Kos penghantaran adalah percuma. 

No comments:

Post a Comment