Wednesday 10 April 2013

Testimoni - Sebelum & Selepas Anggun Serina - Nor Hafisah Harun

 
 

Gambar di atas adalah jawapan kenapa saya memilih Anggun Serina sebagai makanan tambahan saya setiap hari.  Saya berusia 40 tahun dan berkerja dengan salah sebuah badan berkanun di bahagian perkhidmatan pelanggan.  Setiap hari saya akan berdepan dengan pelanggan. Oleh itu, bagi saya penampilan diri adalah amat penting. Dengan usia menjangkau angka 40, saya dapat rasakan perubahan pada wajah saya terutamanya bawa mata.  Lingkaran Hitam (under-eye dark circle), Kantung Mata (Eye-Bag), sedikit Jeragat-jeregat (blackheads) halus yang mula kelihatan adalah musuh utama saya, yang mula buatkan saya rasa hilang keyakinan diri. Pelbagai produk kecantikkan dan pemakanan kesihatan saya cuba.  Produk kecantikkan hanya dapat menyembunyikan segala masalah yang ada dan pemakanan produk kesihatan pula hanya memberi khasiat-khasiat lain tetapi wajah saya masih sama masalahnya. Hubby saya pun ada tegur, kata bawah mata itu gelap sangat, bengkak and jeragat dah mula nampak. Risau hati saya dibuatnya. Al-maklumlah penampilan kita pun memainkan peranan penting dalam hubungan rumahtangga. 
 
Sedang saya mencari jalan penyelesaian bagi saya, Alhamdulillah, saya ternampak Tweet Puan Serina Redzuawan, "Let's Try Anggun Serina to All Ladies!! skin jadi flawless, halus & tegang - Utk kelihatan lebih jelita dan sihat, dptkan Anggun Serina". Saya juga lihat tweetnya mengenai stockist yang dibuka awal ialah di Singapura.  Rasanya semua tahu bukan mudah hendak dapatkan kebenaran untuk pasarkan produk kesihatan di Kota Singa, so yang pertama saya dapat rasa produk ini selamat.  Selepas itu saya baca tweet dari Pn Serina mengenai testimoni dari mereka yang telah mengunakan Anggun Serina , Kulit mula cerah, jerawat mula hilang, semuanya semakin anjal dan tegang, jeragat hilang. Apalagi terus saya hubungi En.Reza (Partner Pn Serina) dan ambil 1 kotak Anggun Serina (ada 20 sachets) dengan harga RM148.  Reza bagitau cara pemakanannya mudah, buka sachet dan tuangkan dalam mulut dan bagi kali pertama pengambilan, lebih baik kalau diambil pagi 1 sachet dan malam 1 sachet dan selepas 1 kotak habis baru sambung dengan 1 sachet sehari.
 
Saya tak tunggu lagi, terus consume masa tu juga.  Rasanya sedap. Apapun dalam hati saya yang penting adalah keputusannya (result) sebab objektif saya untuk hilangkan jeragat dan lingkaran hitam. Alhamdulillah setelah 5 hari saya mengambil Anggun Serina lingkaran bawah mata mula kurang dan jeragat pun mula hilang.  Saya mula confident dengan Anggun Serina, dan saya continue makan Anggun Serina. Dalam masa 12 hari jeragat hilang, lingkaran hitam hilang dan yang buat saya happy sangat kantung mata (eye-bag) pun sudah tidak kelihatan dan gambar diatas adalah perbezaan wajah saya sebelum dan selepas makan Anggun Serina. Selain dari itu, badan rasa cergas dan ada beberapa perkara-perkara wanita (rahsia) yang tidak dapat saya kongsi di sini tapi Insyaallah jika anda berminat akan saya kongsikan dengan anda secara peribadi. Untuk pengetahuan, saya baru ambil Anggun Serina ini mulai 12 March 2013. Bandingkan perbezaan dalam masa beberapa hari saya ambil pemakanan tambahan Anggun Serina.
 
Sesiapa yang berminat boleh hubungi Hafisah - 012 6864641 atau Hamiza - 012 6805434.
Bagi kawasan Kota Bahru, anda boleh hubungi Liza - 0169214427


No comments:

Post a Comment