Monday 22 April 2013


 

Khasiat Anggun Serina
 
 1.   Memutihkan Kulit
 2.   Menghilangkan Jeragat
 3.   Mengurangkan Kedutan
 4.   Menghilangkan Lingkaran Hitam Bawah Mata
 5.   Memperbaiki Tekstur Kulit
 6.   Meratakan Ton Warna Kulit
 7.   Membersihkan Sistem Tubuh
 8.   Menguatkan Sistem Imunisasi
 9.   Menghangatkan Hubungan Suami-Isteri
 
 
 10. Mengimbangi Hormon
 11. Melewatkan Menopaus
 12. Menegang & Membesarkan Payudara
 13. Menganjal & Menaikkan Punggung
 14. Merapatkan Sistem Reproduksi
 15. Membantu Atasi Masalah Dalaman
 16. Memperbaiki Kitaran Haid
 17. Meningkatkan Potensi Kehamilan
 18. Memperbaiki Kualiti Tidur
 19. Meningkatkan Tenaga

 

PENGAKUAN PENGGUNA

Gambar ini adalah jawapan kenapa saya memilih Anggun Serina sebagai makanan tambahan saya setiap hari.  Saya berkerja dengan salah sebuah badan berkanun di bahagian perkhidmatan pelanggan, yang memerlukan saya setiap hari menghadap pelanggan.  Oleh itu penampilan diri adalah amat penting bagi saya.  Dengan usia menjangkau angka 40, saya dapat rasakan perubahan pada wajah saya terutamanya bawa mata.  Lingkaran Hitam (under-eye dark circle), Kantung Mata (Eye-Bag), sedikit Jeragat-jeregat (blackheads) halus yang mula kelihatan adalah musuh utama saya, yang mula buatkan saya rasa hilang keyakinan diri. Tetapi setelah mengambil Anggun Serina lingkaran bawah mata mula kurang dan jeragat pun mula hilang.  Saya mula confident dengan Anggun Serina, dan saya continue makan Anggun Serina. Dalam masa 12 hari jeragat hilang, lingkaran hitam hilang dan yang buat saya happy sangat kantung mata (eye-bag) pun sudah tidak kelihatan dan gambar diatas adalah perbezaan wajah saya sebelum dan selepas makan Anggun Serina. Terima Kasih Anggun Serina.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anggun Serina adalah pemakanan kesihatan yang sempurna bagi wanita. Ianya menjaga dari luaran sehingga dalaman wanita. Ianya dapat mengatasi masalah luaran kulit contohnya kulit berjerawat, jeragat, hitam bawah mata sehingga masalah dalaman wanita seperti kitaran haid yang tidak teratur,  payudara yang kendur dan lain- lain masalah wanita. Dengan pengambilan Anggun Serina setiap hari juga dapat mencerahkan kulit dan membuatkan anda merasa lebih bertenaga.

Untuk keterangan lanjut mengenai produk atau jika anda berminat untuk menjadi pengedar, sila hubungi Hafisah 0126864641 @ Hamiza 0126805434.

Kos penghantaran adalah percuma.
Pengedar Berdaftar Anggun Serina :-
1. Sungai Buloh - 0126864641 / 0126805434 / 0127950700
2. Kelang - 0123804145 / 0173008165
3. Shah Alam - 0133630341
4. Cheras - 0192972407 / 0192972403
5. Kota Bahru - 0169214427
6. Kota Tinggi - Ricky Lilian (melalui facebook)

7. Singapura - RJ Fiesta  (melalui facebook)

 

 

No comments:

Post a Comment